25 Ocak 2016 Pazartesi

Sarp 28.haftalık...22 Ocak ( 3.trimesteeeerrrrr! )

Evet annecim,en sonunda bir ismin oldu.Babanın en çok sevdiği,benim beğendiğim,seninde taşımaktan zevk duyacağın bir isim olur inşallah.
Sağlıklı sihhatle gel bunlar teferuhat...

Bir baktik ki,sen 28 haftalık olmuşsun ,bende 3.trimestere girmişim bile..Doktorumuzun deyimiyle balayı devrimiz bitti,2.trimester en rahat dönemi gebelerin,ve 3.trimesterde ilk aylardaki gibi,koruman kollaman gereken dönemler.E haliyle anneyi de bir heyecan sardı ki sorma.
Şuan baby center deyimiyle patlıcan kadarsın...



İnternette araştırdığımda iste yaşadığım dehşeti tahmin bile edemezsin,ama merak etme senin için değil,benim için yazdıkları..Neler mi?
Bacak krampları,varisler,çatlaklar,bel ağrıları,ayağımızda şişmeler,mide yanması ,hazımsızlık.Evet annecim benim için yazdıkları bunlar,çok da iç açıcı durmuyor değil mi?
Ama bilmiyorlar ki benim oğlum sayesinde ben muhteşem bir hamilelik geçiriyorum,hiç üzmüyor beni,umarım benim kadar sende rahatsın tabi oralarda...

Senin artık kaşların,kirpiklerin var.Saçların uzamaya başladı,tabi eğer varsa.Kilo alıyorsun artık ,e tabi ki bende :)







Bu elbiseyi seviyorum,hem siyah daha zayıf gösteriyor hemde çok hamile gibi durmuyorum,hamile gibi durmak kötü mü? Asla!! Ben hamile olmayı çok sevdim annecim ama tabi ki senin sayende.28 haftadır hiç bir şikayetim olmadı,hamileliği o kadar keyifli geçiriyorum ki,doğumun da böyle olacağına kendimi inandırmak istiyorum.

Sona doğru yaklaştık ve her geçen gün seni daha çok merak ediyoruz.
Ve seni çok seviyoruz.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder