5 Ocak 2016 Salı

Bebek arabası...

Hamileliğin ya da bebek beklemenin en zorlu yanlarından biri alışveriş listesi bence.evet alışverişin her türlüsü çok keyifli yüzde yüz katılıyorum ancak karar verme aşamasının özellikle araba kısmında bu kadar zor olacağını düşünmemiştim.

Sürekli bloglardan tavsiye okuyup,eş dostla sürekli bilgi alışverişinde bulunmak bir süre sonra kafa karışıklığına yol açabiliyor.Şuan listelerimizin hemen hemen hepsi tamam aslında.Markalara da az çok karar verdik sayılır.
İlk önce işe arabasını almakla başladık,malum annesi sürekli gezme planları yapıyor.İş yerindekilerde fena iddaya girmiş durumdayız,ben iddaa ediyorum ki beşinci gününden itibaren biz gezmelere başlayacağız,tabi ki kalkıp Avm'de alışveriş yapacak değiliz benim kastettiklerim her gün sahile inelim yarım saatte olsa hava alalım,beraber dışarıda zaman geçirelim tekrar geri dönelim.Ne kadar keyifli olacak.

Arabamızı hem netten okuduğumuz tavsiyelere ,hemde arkadaş önerilerimizi göz önüne alarak Kraft Twist Rlx aldık,hem de sarısından.Ben her zaman kırmızı olsun,üç kuruş fazla olsun mantığındaydım ama bu sefer sarıda karar kıldık.Çok şirin görünüyor değil mi??? Fotoğraf hepsi buradanın reklamı gibi olmuş ama ilk bulduğum siteydi :)

Arabanın en çok 360 derece dönebilme özelliğine vuruldum,nedense :) ayrıca üst kısmı çıkarmadan,direk döndürebiliyorsun,malum benim teknoloji ile aram çok iyi olmadığı için ne kadar kolay olursa benim için o kadar iyi :)
Talatın hala arabayı kullanabilmem konusunda şüpheleri var,e haksız da sayılmaz :)
Arabalar genellikle artık travel sistem diye geçiyor,hem anakucağı hem puset olarak,yada hem puset hem anakucağı yada ikisi de aynı :) O konular kafamda tam oturmadı.
Arabamız geldi evimizin başköşesine yerleşti.
16 Ocaktada odamız için eşyalar gelcek,heyecanlar heyecanlar..

Arabayı kullandık sonra gerçek yorumlarımı yazabileceğim ancak özelliklerini yine de yazmış olayım.
Bol alışverişli günler olsun.
Fitnat.

Kendi etrafında 360° dönebilen mekanizması sayesinde çift yönlü kullanabilme 
3 farklı pozisyona ayarlanabilen oturma ünitesi 
Portbebe olarak da kullanılabilen oturma ünitesi 
Bebeğin ilk aylarda kullanımı için ekstra dolgulu şilte (0-6 ay arası) 
Çok pozisyona ayarlanabilen sırt dayanağı 
Yüksekliği ayarlanabilen deri itme sapı 
Çıkarılabilir ön bar 
Şişme arka tekerlekler 
Ayak örtüsü 
Yağmurluk 
Ayaktan kumandalı tek tuşla fren sistemi 
Katlandığında az yer kaplama ve desteksiz ayakta durabilme 
Tentede rüzgarlık/güneşlik 
ÜRÜN AĞIRLIĞI: 12,3 KG 
TAŞIMA KAPASİTESİ: 15 KG Açık halde: 58x84x100 
Kapalı halde: 58x58x94 
ECE R44/04 belgeli 
Grup 0+ (13 kg’a kadar olan bebekler için) 
Taşıma koltuğu, oto koltuğu ve ana kucağı olarak kullanılabilme 
Lüks ayak örtüsü 
3 farklı pozisyonda kullanılabilen taşıma sapı (taşıma pozisyonu, sabit pozisyon, sallanma pozisyonu) ÜRÜN AĞIRLIĞI: 3,5 KG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder