28 Ocak 2016 Perşembe

Sarp'ın tekmeleri...

Hani bazen ne yaparsanız yapın kimseye yaranamazsınız ya,işte bugün tam da öyle bir gün.
Canım oğlumun aylardır hareketleri için ölüp bitiyoruz resmen.
Ay bak bak gördün mü,şimdi şuradan tekme attı,yok yok o tekme değil bence eli,olur mu yahu çok sert bence kafası gibi muhabbetler yaparken buluyoruz kendimizi.

Tamam hatta biraz daha ileri gidip,sürekli mıncıklayıp-muhtemelen rahatsız edip-hareket etmesini sağlıyoruz,çıkınca aynı rahatsızlığı bize sunacağını düşünüyorum :)
Çok uzun zamandır akşamları çok güzel hareket ediyordu ama özellikle yılbaşında Beril teyzesinin uzun muhabbetlerinden sonra o kadar güze hareket edip yer değiştirdi ki,bir süre babasıyla sürekli aynı yöntemi uygulayarak delirttik çocuğu.
Ben hareketlerini heran hissettiğim için kendimi hep çok şanslı hissettim,o yüzden de özellikle akşamları her hareketinde sürekli Talat'a seslendim,koş,koş,koş..Şimdi hareket etti yine edecek diye.

Son bir kaç akşamdır inanılmaz hareketli,muhtemelen babası Bulgaristanda kayak tatilinde olduğu için (bu kısmı bol bol vurgulayayım ileride lazım olabilir :) ) babasının sesini özledi.
Ananesi bizimle kalıyor ve ona tüm marifetlerini gösterdi.
Bugün de sabahtan beri o kadar hareketli ki ara ara rahatsız ve tedirgin oldum.Öğle yemeğinde bir başladı akşama kadar sağ tarafıma devamlı baskı yaptı,sanki birden sağ taraftan çıkıp kurtulacak gibi.
Evet aylardır bir defa hareket etsin diye deli gibi göbeğimi izlerken,bugün bu kadar harekete tedirgin oldum acaba bir sorun mu var diye.

Nesyeki Talatla konuşunca pozisyon değiştirebiliyor olabileceğini söyledi.Şuan makat duruyor ve ben biran önce yer değiştirsin ve kendini hazırlamaya başlasın istiyordum.Umarım öyle oluyordur ve artık ters dönmüştür.
Dönmediyse de panik yok,daha zaman var.

Böyle işte,Sarp hareket etse bir dert,etmese bin dert.O yüzden sağlığı yerinde olsun bana istediğini yapabilir ben razıyım sadece yüreğimi ağzıma getirme evladım :)
Seni çok merak ediyorum canım oğlum.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder