8 Ocak 2016 Cuma

26.hafta / 08 Ocak

Bende bir helecanlar aldı başını gitti.
Dün iş yerinden hem Can'ın eşi hemde Unzile hanım doğurunca,olan heyecanım daha bir arttı.
İşin en güzel tarafı ikisinin de normal doğum yapması.
Evet sanırım ben kesin normal doğum istiyorum (ama hala cümlede sanırım ve kesin olduğuna göre korkuda bir azalma yok :)
Dünden beri içimde kelebekler uçuşuyor sanki ben doğurmuşçasına.
Hatta bugün sabaha bir de aylardır beklediğimiz bir başka hamilelik haberinin gelmesi ile kaymaklı ekmek kadayıfı oldu bu cuma.

Gelelim bizimkine,bugün 26.haftalık olduk,geri sayım çok hızlı gitmeye başladı sanki :)
Bu hafta el ve ayak izin oluşuyor annecim,o minik eller ayaklar ne şirin olacak kim bilir.
30cm civarı olman bekleniyor yarın bize bir güzellik yapar ve kendini gösterirsen her şey görcez zaten çok güzelll olacak.
Hareketlerin çok güzel artık,hissedebilmek şahane.Ben en başından beri hissediyorum aslında ama hareketlenmeye başladığın andan itibaren babanda hissediyor ya,en güzeli o.
Seni bol bol rahatsız ediyoruz farkındayım annecim ama sende doğduktan sonra aynısı yapacaksın bize nasıl olsa :)

Babycenter seni bu hafta taze soğana benzetiyor,bense cetvele.Bizde 30cm.lik cetveller var seninde okul hayatın boyunca bol bol olacak.
Ama yine de sana bir babycenter hatırası bırakalım buraya.



Annede hızla büyüyor maşallah.Bu aralar ,hatta tamam itiraf ediyorum aslında en başından beri çok hareketsiz kaldım,ama bundan sonra mutlaka bir vakit yaratıp seni yürüyüşe götüreceğim hem sağlıklı olalım hemde kolay doğurayım demi ama.Sende bende sıkıntı yaşamayalım.
Annenin son halini de şuraya atalım!



Yarın görüşürüz canım oğlum.
Annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder