26 Ocak 2016 Salı

Nagihan...

Etrafınızda neşe saçan,sürekli sürprizlere yapan,eğlenceli,düşünceli insanlar varsa benim gibi çok şanslısınız demektir.
Nagihan da bunlardan bir tanesi.
Gününüze neşe katan,sinir,stres yaratmayan biri.
Bir de o kadar becerikli ki,hayran mı olmak lazım,ara sıra kıskanmak mı bilemedim :)
Son zamanlardaki gözdesi kanaviçe,ben de ondan görüp deli gibi heveslendim ama sadece heveslendim o kadar :)

Sarp için çok güzel bir hediye hazırlamış,bu arada araya sıkıştırmadan geçemeyeceğim,sanırım Sarp çok şanslı ve bereketli bir çocuk olacak,şimdiden o kadar güzel hediyeler geldi ki,hepsini yazmam pek mümkün olmayacak.

Gelelim Nagihan'ın hediyesine...

..

Kendi gibi melek hazırlamış Sarp'ın odası için.
Semiha&Nar'dan da çok güzel bir tablomuz vardı,e odası  hazır sayılır şimdiden :)
El emeği,göz nuru için Nagihan'a bir kez de buradan teşekkür etmiş olalım.

Etrafınızda neşe saçan insanlar olması dileğimizle...
Fit.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder